Наша кнопка |
|
|
Головна » 2008 » Квітень » 25 » Англійська індустрія суперкарів задумала щось 1500-сильне
13:40 Англійська індустрія суперкарів задумала щось 1500-сильне |
Якщо взяти карту Великобританії і відзначити на ній червоними точками всіх виробників спорткарів, то вона стане схожа на хвору вітрянкою пляму Роршаха. Швидкі машини тут будує кожен другий, у кого є гайковий ключ. На жаль, деякі з таких «компаній» так само швидко вмирають - губить їх насамперед фунтостерлінгове голодування.
Не так давно в Британії з'явився ще один амбітний «дядько Вася». І у нього, треба сказати, поки є всі шанси на виживання. Адже існувати і розвиватися допомагає могутній фінансовий бекграунд - на виробника суперкарів Keating працює ціла аерокосмічна і одночасно оборонна компанія Electromech Technologies, володіє якою Ентоні Китінг (Anthony Keating), що схиблений на автомобілях давно.
Гоночну версію TKR можна відрізнити від цивільної, наприклад, по кватирці в намертво вправленому в дверний отвір склі.
Останні (і, думається, не останні) вісім років свого життя Китінг присвятив машинам - він розробляв власний суперкар. Проміжний результат роботи смішно пародіював назву знаменитої тюнінгової контори з Боттропа (Bottrop): автомобіль під назвою Barabus компанія показала на Лондонському автосалоні в 2006 році.
Саме Барабус став основою для двох нових версій: SKR (для доріг загального користування) і TKR (ці машини орієнтовані на трек). Розмірами парку порівнюється, наприклад, з Lamborghini Gallardo (довжина - 4313 мм, ширина - 1867, висота - 1149 мм). Споряджена маса коливається в діапазоні від 995 до 1190 кг Цифра залежить від використання карбону в конструкції боліда. З нього можуть бути виконані не тільки навісні панелі, але і монокок (у базі він із сталі, а навісні панелі - з склопластика).
Китінг вже продумав деталі майбутнього 1500-сильного монстра. Зокрема, він планує оснащувати такі машини чотириступінчастої КПП.
Мотори для своїх машин англійські суперкаромайстри люблять запозичувати у американців. Китінг вирішив не оригінальничати - його средньомоторні авто приміряють двигуни V8 від General Motors в двох модифікаціях. Найпростіший шестилітровий атмосферник має 404 к.с., а семилітровий - вже 505. Ці ж двигуни з приставкою supercharged віддадуть власникові, відповідно, 525 і 650 к.с. Їх оснастять п'ятиступінчастою механікою від Porsche, яка блокується з ведучою задньою віссю. Китінг говорить, що навіть найпростіший шестилітровий SKR виїжджає з 4 секунд в розгоні до 96 км/год і набирає максималку в 288 км/год.
Але це ще нормально. А справжнє божевілля - це 1000- і 1500-сильні версії. На щастя, їх в природі поки не існує. Але Ентоні обіцяє - якщо продажі SKR і TKR підуть більш-менш успішно, то рукавичка Bugatti Veyron, SSC Ultimate Aero і Lotec Sirius обов'язково буде кинута. І в динаміці і, швидше за все, в ціні. Але, якщо хочете цього, спершу доведеться витратитися на «звичайний» суперкар.
|
Категорія: Авто-мото |
Переглядів: 968 |
Додав: beowulf
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|